اخبار خودرو, عمومی

لندکروزر سری ۷۰ در استرالیا برای مدل ۲۰۲۲ بروز می شود

لندکروزر سری ۷۰ در استرالیا برای مدل ۲۰۲۲ بروز می شود

از ویژگی های مدل ۲۰۲۱ لندکروزر سری ۷۰ یا بهتر بگوئیم آخرین بروزرسانی هایی که برای سری ۷۰ ارائه شد باید به نمایشگر لمسی ۶٫۱ اینچی، دو پورت یو اس بی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ جانبی و … اشاره کنیم.

 لندکروزر تویوتا با معرفی مدل های جدید سری ۳۰۰ طی چند وقت اخیر کانون توجه محافل خودرویی قرار داشت. در این میان خبرهایی نیز در رابطه با بروزرسانی جدید برای لندکروزر سری ۷۰ در مدل ۲۰۲۲ منتشر شده که اهمیت بالایی برای طرفداران این پلتفرم ۳۷ ساله دارد.

لندکروزر سری ۷۰ نخستین بار در سال ۱۹۸۴ رونمایی شد و طی تمام این سال ها محبوبیت خود را حفظ کرده است. براساس اطلاعات منتشره، تا سال آینده شاهد ارائه نسخه بروزرسانی شده این پلتفرم در بازار استرالیا خواهیم بود.

از ویژگی های مدل ۲۰۲۱ این محصول یا بهتر بگوئیم آخرین بروزرسانی هایی که برای سری ۷۰ ارائه شد باید به نمایشگر لمسی ۶٫۱ اینچی، دو پورت یو اس بی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ جانبی و … اشاره کنیم.

مدل ۲۰۲۱ لندکروزر سری ۷۰ که هم اکنون در بازار استرالیا موجود است از پیشرانه ۴٫۵ لیتری توربو دیزل ۸ سیلندر با ۲۰۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر استفاده می کند. این مجموعه با جعبه دنده ۵ سرعته دستی و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ شده است.

کارشناسان پیش بینی می کنند مدل 2022 از پیشرانه توربودوقلوی ۶ سیلندر دیزل که در برخی تریم های سری ۳۰۰ نصب و ۳۰۵ اسب خروجی و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد، استفاده شود. این پیشرانه دیزلی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

تویوتا به زمان دقیق معرفی بروزرسانی ۲۰۲۲ خود برای سری ۷۰ اشاره نکرده است. همچنین تصاویر مرتبط نیز منتشر نشده است.

تصاویر مربوط به لندکروزر سری ۷۰ مدل ۲۰۲۱

لندکروزر سری 70 در استرالیا برای مدل 2022 بروز می شود
لندکروزر سری ۷۰ در استرالیا برای مدل ۲۰۲۲ بروز می شود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *