لوازم یدکی ام وی ام

لوازم یدکی ام وی ام

  • لوازم یدکی ام وی ام

برند ام وی ام از جمله برندهای خودروساز چینی می‌باشد که مدل‌های آن از جمله ام وی ام 110، ام وی ام 315، ام وی ام X33، ام وی ام 530، ام وی ام X22 و … توسط مدیران خودرو در ایران معرفی و به مونتاژ رسید. MVM با استفاده کیفیت مناسب و قیمت پایین تر نسبت به خودروهای هم رده خود، نظر بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرد.

به همین دلیل لوازم یدکی ام وی ام  از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجّه اشخاصی است که دارای یکی از خودروهای ام وی ام هستند و یا قصد خرید آن را دارند. اینکه شما بتوانید لوازم یدکی ام وی ام  را به راحتی تهیّه کنید در انتخاب این خودرو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

  • خرید لوازم ام وی ام

خرید لوازم یدکی خودرو یکی از چالش‌های همیشگی برای رانندگان بوده است. استفاده از قطعات یدکی غیر اصل می‌تواند به خودرو صدمات بسیار زیادی را وارد کند. از سوی دیگر پیدا کردن لوازم یدکی ام وی ام با کیفیت و اصل با وجود فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر و اینترنت می‌تواند بسیار مشکل باشد.

از این رو بهترین کار برای خرید لوازم ام وی ام استفاده از خدمات فروشگاهای اینترنتی معتبر می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

  • قیمت لوازم یدکی ام وی ام و فونیکس

قیمت لوازم یدکی ام وی ام بسته به نوع خودرو با یکدیگر متفاوت می‌باشند. به عنوان مثال چراغ جلوی خودرو ام وی ام 110 با ام وی ام 315 کاملا متفاوت است. اما می‌توان گفت به طور کلی لوازم یدکی ام وی ام در مقایسه با سایر برندها از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است.

باید توجه داشته باشید که قطعات مشابه و تقلبی فراوانی در بازار وجود دارند که با قیمت بسیار کمتری در مقایسه با نمونه‌ی اصلی به فروش می‌رسند. از این رو باید با مراجعه به یک مرکز فروش آنلاین لوازم ام وی ام معتبر اقدام به خریداری نمود.

  • فروش اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام در فروشگاه اینترنتی مولتی یدک

از آنجایی که خدمات پس از فروش ام وی ام در شهرهایی چون مشهد، کرج، شیراز، اصفهان، تهران و به خصوص شهرهای کوچک بسیار ضعیف می‌باشد بهترین و کم هزینه‌ترین نوع خرید، خرید آنلاین و اینترنتی می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی مولتی یدک با ارائه لوازم یدکی ام وی ام فروشی 24 ساعته را ارائه کرده و جای نگرانی برای تعویض و تعمیر قطعات یدکی این خودرو نگذاشته است و به راحتی بدون صرف وقت و هزینه اضافی نسبت به خرید قطعه مورد نظر اقدام کنید.

  • راهنمای خرید لوازم یدکی ام وی ام و فونیکس

امروزه یکی از راحت‌ترین روش‌های خرید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود استفاده از خدمات مرکز فروش آنلاین لوازم ام وی ام می‌باشد. شما با یک جستجوی ساده قادر به انتخاب لوازم یدکی ام وی ام خود هستید و می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید به صورت یک جا در سبد خرید خود قرار دهید و درب منزل تحویل بگیرید. دیگر نیازی به صرف وقت و جستجو در بازار برای پیدا کردن لوازم مورد نظر نمی‌باشد.

لوازم یدکی ام وی ام در تمامی مدل‌ها به طور کامل در دسترس هستند

لوازم یدکی ام وی ام

لوازم یدکی ام وی ام

نماد اعتماد مولتی یدک

به طور کلی لوازم یدکی ام وی ام اصلی، به دلیل برخورداری از کیفیت بالا با ضمانت شرکتی ارائه می‌گردند. از نکاتی که باعث جلب اعتماد خریداران از مولتی یدک می‌شود این است که فروشگاه دارای نماد اعتماد از ارگان‌های مربوطه باشد. نماد اعتماد نشان می‌دهد که مرکز فروش آنلاین لوازم ام وی ام زیر نظر ارگان‌های نظارتی مشغول به فعالیت است.

لوازم یدکی ام وی ام

  • معرفی محصولات ام وی ام 

ام وی ام x22

ام وی ام مدل x22 جزو محبوب‌ترین خودروهای شاسی بلند ولی جمع و جور مدیران خودرو است. این ماشین در کشور چین با نام تیگو شناخته می‌شود. تیگو 2 یا تیگو X3 چند سالی است که در بازارهای ایران به فروش می‌رود. شکل ظاهری محصول دارای طراحی شیکی بوده و دیگر به سادگی نمونه‌های اولیه خودروهای چری یا ام وی ام نیست. چراغ‌های بزرگ، سپر‌های پشتی و جلویی با ظاهری خشن‌تر و کمی پر پیچ و خم‌تر، به این خودرو ظاهری جدی‌تر بخشیده‌اند. به طوری که احساس می‌کنید به شما می‌گوید من را جدی بگیر.

ام وی ام X33

تیگو ایکس 3 در ایران با نام X33 شناخته می‌شود. 13 سال است که این خودرو همراه بازار است. اما هربار ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده و بیشتر از همیشه آن را به یک خودروی درخور و شیک تبدیل کرده است. شاسی بلند جذابی که توسط ام وی ام روانه بازارهای ایرانی شده، دارای ظاهری جدید و کاملا نوین است. این خودروی شاسی بلند دارای شلوغ کاری‌های زیادی بوده و به لطف طراحان خارجی، شمایل بین المللی‌تری نیز پیدا کرده است. این ماشین نه تنها از نظر شکل ظاهری و بخش‌های داخلی بسیار زیبا طراحی شده، بلکه از نظر فنی نیز خودروی قوی به حساب می‌آید.

ام وی ام x33 new

ام وی ام x33 new یا جدید، در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک تولید و روانه بازار شده است. موتور آن دارای حجم 2 لیتر بوده و با 24 سیلندر می‌تواند 139 اسب بخار تولید کنید. این موتور به ماشین اجازه می‌دهد تا به نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت برسد. نیروی گشتاوری که ایجاد می‌شود، در بیشترین حالت 182 نیوتن بر متر است. همچنین این خودرو برای حرکت خود در هر 100 کیلومتر، نیازمند سوزاندن 9.5 لیتر بنزین است. این خودرو از نظر ظاهری و کارایی تفاوت زیادی با نسخه پیشین خود ندارد. با این حال در موتور و مصرف سوخت تغییرات مثبتی ایجاد شده است. برخی از امکانات آن را نیز ارتقا بخشیده‌اند، برای مثال سانروف سریعتر برداشته می‌شود، ارتفاع آینه بهتر شده و تغییرات جذاب دیگری که اگرچه ریز هستند، اما کاملا مشهود است.

ام وی ام x33s

یکی از جدیدترین نمونه‌های خودرو ام وی ام ایکس 33 نسخه اسپرت آن است. تغییر و تحولات در بخش‌های داخلی و خارجی در سطح وسیعی انجام شده‌‌اند. چراغ‌های جلویی و پشتی، طراحی سپر و حتی استفاده از لوازم یدکی ام وی ام و لوازم تزئینی آن نیز فرق کرده‌ است. این خودرو زیاد هم جمع و جور نبوده و دارای ابعادی به شرح زیر است. طول: ۴۴۱۹ میلی‌متر، عرض: ۱۷۶۵ میلی‌متر، ارتفاع: ۱۶۵۱ میلی‌متر، فاصله دو محور: ۲۵۱۰ میلی‌متر. ایکس 33 اس شباهت‌های زیادی با برادر بزرگتر خود دارد. اما این خودرو مجهز به پیشرانه 4 سیلندری است که دو لیتر حجم داشته و 16 سوپاپ نیز دارد. قدرت ایجاد شده 136 اسب بخار است. همچنین نیروی گشتاور آن در حالت حداکثر 180 نیوتن بر متر است. این خودرو با 7 دنده تولید و روانه بازار شده است.

ام وی ام 315

اولین بار در نمایشگاه 2008 پکن بود که از خودروی ام وی ام مدل 315 رونمایی شد. این خودرو طی سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشته و همین بر محبوبیت آن افزوده است. کابین آن بسیار جادار است، دارای گیبربکس 5 دنده‌ای بوده و بدنه‌ای مقاوم نیز دارد. این خودرو رقیب سر سختی برای ماشین‌های تولید داخلی است. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، شکل ظاهری خودرو زیاد مدرن به نظر نمی‌رسد. اما نمی‌توان ایراد چندانی به آن گرفت زیرا خودروهای هم سن و سالش هم همین مشکل را دارند. این خودرو را رقیبی برای پژو 206 می‌دانند. ام وی ام 315 دارای آپشن‌های جذابی است که استفاده از خودرو را ساده‌تر می‌کند. صندلی‌های برقی، آینه‌های برقی، سانروف، گرم کن آینه‌های بغل و دیگر موارد، آن را به خودرویی محبوب‌تر از پژو 206 تبدیل کرده است.

ام وی ام 530

ام وی ام 530 جزو اولین خودروهای منتاژ مدیران خودرو بود که در ایران دیده شد. این ماشین که جزو سدان‌های جمع و جور بازار است، بین مردم محبوبیت زیادی دارد. از نظر شکل ظاهری ساده طراحی شده و تقریبا ادعایی برای زیبایی ندارد، اما از نظر ساخت کابین، حرف‌هایی برای گفتن دارد. کابین شکیل و منظم و ساده تولید شده و خبری از زرق و برق‌های دیگر در این خودرو نیست. موتور ام وی ام 530 2 لیتر ظرفیت داشته و دارای 16 سوپاچ است. قدرت آن 139 اسب بخار بوده و نیرویی معادل 176 نیوتن متر گشتاور ایجاد می‌کند. مصرف آن نیز کم بوده و در 100 کیلومتر تنها 7 لیتر مصرف بنزین دارد. همچنین مجهز به جدیدترین سیستم‌های ترمز بوده و در بخش جلو نیز 2 کیسه هوا دارد.

ام وی ام 550

صادقانه بگویم ام وی ام 550 تقریبا همان ام وی ام 530 است. با این تفاوت که کمی‌ گران‌تر بوده و شکل ظاهری کمی تغییرات جزئی داشته است. البته این تغییرات منطقی است زیرا این خودرو جایگزینی برای خودروی ام وی ام 530 بود که در سال 1394 تولید آن متوقف شد. این خودرو دارای یک موتور با حجم 2 لیترب بوده و یک خودروی 4 سیلندر است. در دو نوع دنده اتوماتیک و 5 دنده دستی نیز تولید می‌شود. حداکثر سرعتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده 185 کیلومتر بر ساعت است. این خودروی سدان چینی، از نظر مصرف بنزین عملکرد خوبی داشته در جاده‌های صاف 7.5 لیتر بنزین و در جاده‌های ترکیبی 9 لیتر بنزین را در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند. شکل ظاهری درون کابین نیز عوض شده و ظاهری شیک‌تر و جذابتر پیدا کرده‌ است.

ام وی ام 110

ام وی ام 110 اولین مدل از خودروهای چینی بود که در ایران مشاهده شد. خودرویی که بیشتر آن را ماتیز چینی می‌شناختند و در واقع ساخت چری بود و نامش هم QQ بود. این خودرو از همان ابتدا رقیبی برای پراید به حساب می‌آمد. شکل ظاهری دوست داشتنی و موجه آن سبب شد تا افرادی آن را خریداری کنند. اما آنطور که باید و شاید این خودرو مورد استقبال قرار نگرفت و به همین دلیل تولید آن نیز متوقف شد. اما اکنون این خودرو با ظاهری جدید و به عنوان ام وی ام 110 اس بازگشته است. خودرو از ظاهر ساده و یکنواخت گذشته گذر کرده و اکنون دارای شکل ظاهری جدیدتری است. تنها طراحی خارجی نیست که دستخوش تغییرات شده، بلکه بخش‌های داخلی نیز تغییرات زیادی داشته است. خودرو جادارتر بوده و عملکرد بهتری نسبت به مدل قدیمی خود پیدا کرده است.

ام وی ام 110S

ام وی ام 110 اس در دو مدل کامفورت و فول آپشن یا لاکچری عرضه می‌شود. موتور آن 3 سیلندر بوده و دارای 68 اسب بخار قدرت است. گشتاور آن 93 نیوتن بر متر بوده و دارای 12 سوپاپ نیز می‌باشد. خودرو دارای باکی با ظرفیت 35 لیتر بوده و می‌تواند 150 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. این خودرو بسیار کم مصرف است. به طوری که در هر 100 کیلومتر، در جاده‌های ترکیبی تنها 4.2 لیتر مصرف بنزین دارد. که البته به لطف بدنه 963 کیلوگرمی آن است که سبک است.

لوازم یدکی ام وی ام

  • معرفی برند فونیکس FOWNIX

شرکت مدیران خودرو سال‌ها قبل فعالیت خود را با عرضه نسخه کپی‌شده دوو ماتیز کره یا همان چری کیو کیو به نام ام وی ام ۱۱۰ را در کشور شروع کرد و بعد ها محصولات بیشتری از کمپانی چری را با برند ام وی ام و بعد باآ رم چری در اختیار خریداران قرار داد.
                                             برای خرید محصولات مدیران خودرو، کلیک کنید
پس از تحریم های جدید، تمام محصولات چری برای مدتی در ایران با همان نام  ام وی ام فروخته شدند تا زمانیکه در سال ۱۴۰۰ شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت برند فونیکس را برای عرضه و فروش محصولات لوکس خودش تاسیس کند. مسئولان مدیران خودرو در مراسم رونمایی و معرفی از نشان فونیکس اعلام کردند که به علت شرایط خاص بازار ایران و تحریم هایی که باعث عدم حضور برند های مطرح و خودروهای مدرن دنیا در کشور، تصمیم گرفته اند با ارائه محصولات لوکس و مدرن تحت این برند (فونیکس) نیازهای مشتریان را به نحو احسن پاسخ بدهند.
لوازم یدکی ام وی ام

لوازم یدکی ام وی ام

                 “لوازم یدکی ام وی ام و چری و فونیکس (مدیران خودرو​) را با ضمانت اصالت بخرید.”

سوالات متداول

سوال: از کجا لوازم یدکی ام وی ام فقط اصلی را بخریم؟

جواب: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی مولتی یدک، تامین‌کننده لوازم یدکی بدنه و موتوری و مصرفی انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله MVM می‌باشد. مولتی یدک سالهاست که به فروش لوازم یدکی خودروهای چینی ام وی ام، چری و فونیکس می‌پردازد.

سوال: در پخش لوازم یدکی ام وی ام مولتی یدک، قطعات یدکی کدام مدلهای ام وی ام موجود است؟

جواب: کلیه لوازم جانبی انواع مدلهای ام وی ام مانند ام وی ام 110، ام وی ام x33، ام وی ام 315، ام وی ام 550 و سایر مدلها موجود است.

سوال: شرایط پرداخت و ارسال قطعات به کل ایران چطور است؟

جواب: امکان پرداخت آنلاین، کارت به کارت برای ارسال فوری به کل کشور وجود دارد. لوازم یدکی ام وی ام از انبارهای مولتی یدک جمع آوری و به کل کشور ارسال می‌شود.

سوال: لوازم یدکی ام وی ام امکان فروش دارد؟

جواب: لوازم یدکی ام وی ام فروشگاه مولتی یدک 24 ساعته و با قیمت به روز و پشتیبانی کامل، لیست قیمت لوازم یدکی ام وی ام را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد.

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید به تمام قطعات ام وی ام و چری دسترسی پیدا کرده و قطعه مورد نظر خود را تهیه نمایید:

فروش لوازم یدکی ام وی ام

  • جمع بندی

تنوع محصولات ام وی ام از طیف گسترده‌ای برخوردار هستند. کلیه‌ی لوازم یدکی ام وی ام در بخش‌های قطعات موتوری، لوازم جلوبندی، اجزا بدنه، تجهیزات الکترونیکی و لوازم مصرفی در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند.

شما بسته به نیاز خود می‌توانید محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید. همچنین در صورت نیاز به پرسش هرگونه سوال و برخورداری از مشاره‌ی کارشناسان می‌توانید با واحد پشتیبانی با شماره های 09301309001 و 09921541559 تماس حاصل نمایید.