عمومی

معرفی محصولات شرکت کروز

معرفی محصولات شرکت کروز
  • معرفی محصولات شرکت کروز

“گروه کروز” (Crouse) از سال 1361 در حوزه انواع برند قطعات برق و الکترونیک و سویئچ های لوازم خانگی و انواع اتصالات و ترمینال های مخابراتی معرفی شده و بعد ها با توسعه کسب و کار خود توانست راه خود را به بازار لوازم یدکی خودرو هم باز کند و اکنون مانند گروه قطعه سازی عظام یکی از بزرگ ترین برند های قطعه سازی در ایران محسوب می شود و دارای تعداد پروسنل 500 نفر به بالا است و یکی از غول های قطعه سازی در ایران محسوب می شود.

شرکت کروز هم مانند سایر شرکت های بزرگ لوازم یدکی دارای زیر مجموعه هایی است که سهام دار عمده آنها می باشد و از مهم ترین آنها می توان به مواردی همچون شرکت صنایع تولیدی کروز، شرکت مشارکتی ایسکرا اتو الکتریک ایران، شرکت صنایع خودروسازان کروز، شرکت توسعه صنایع وینارت و… اشاره کرد.

لوازم یدکی کروز

لوازم یدکی کروز

  • خرید لوازم یدکی کروز

لوازم یدکی کروز در حال حاضر بخش بزرگی از نیازهای بازار لوازم یدکی خودروی ایران را تامین می کند و روز به روز در حال توسعه و بالا بردن کیفیت محصولات خودش است، “خرید لوازم یدکی کروز “ شامل موارد متعددی می باشد که  فرمان برقی، کاتالیست اگزوز، داشبورد، قطعات تعلیق، ترمز و انواع قطعات تزئینی خودروهای سبک و سنگین از جمله این موارد محسوب می شود.

از این رو بهترین کار برای خرید لوازم کروز استفاده از خدمات فروشگاهای اینترنتی معتبر می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

  • قیمت لوازم کروز

این مجموعه همواره سعی بر این داشته که قطعات خود را به بهترین قیمت در بازار خودرو توزیع کند تا همه افراد و نهاد ها بتوانند از محصولات و خدمات این شرکت بهره ببرند، در حال حاضر گروه کروز قطعات خود را به صورت عمده به بازار خودرو تزریق می کند و جای نگرانی بابت کمبود قطعات این برند وجود ندارد.

باید توجه داشته باشید که قطعات مشابه و تقلبی فراوانی در بازار وجود دارند که با قیمت بسیار کمتری در مقایسه با نمونه‌ی اصلی به فروش می‌رسند. از این رو باید با مراجعه به یک مرکز فروش آنلاین لوازم کروز معتبر اقدام به خریداری نمود.

  • فروش اینترنتی لوازم یدکی کروز در فروشگاه اینترنتی مولتی یدک

از آنجایی که خدمات پس از فروش کروز در شهرهایی چون مشهد، کرج، شیراز، اصفهان، تهران و به خصوص شهرهای کوچک بسیار ضعیف می‌باشد بهترین و کم هزینه‌ترین نوع خرید، خرید آنلاین و اینترنتی می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی مولتی یدک با ارائه لوازم یدکی مولتی یدک فروشی 24 ساعته را ارائه کرده و جای نگرانی برای تعویض و تعمیر قطعات یدکی این خودرو نگذاشته است و به راحتی بدون صرف وقت و هزینه اضافی نسبت به خرید قطعه مورد نظر اقدام کنید.

  • راهنمای خرید لوازم یدکی کروز ( crouse )

امروزه یکی از راحت‌ترین روش‌های خرید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود استفاده از خدمات مرکز فروش آنلاین لوازم کروز می‌باشد. شما با یک جستجوی ساده قادر به انتخاب لوازم یدکی حودروی خود هستید و می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید به صورت یک جا در سبد خرید خود قرار دهید و درب منزل تحویل بگیرید. دیگر نیازی به صرف وقت و جستجو در بازار برای پیدا کردن لوازم مورد نظر نمی‌باشد.

لوازم یدکی خودروی شما در تمامی مدل‌ها با برند کروز به طور کامل در دسترس هستند.

  • اصالت لوازم یدکی کروز توسط مولتی یدک

همان طور که در قسمت بالا از کیفیت قطعات کروز یاد شد به دنبال آن موضوع “اصالت لوازم یدکی کروز” هم مطرح می شود، موضوعی که به مراتب دارای اهمیت بالاتری نسبت به بقیه موضوع ها می باشد چون اگر شما محصولی خریداری کنید که قیمت به صرفه داشته باشد ولی از نظر کیفیت و اصالت وضعیت مطلوبی نداشته باشد در حقیقیت پول خود را دور ریخته اید.

در مراحل بعد ممکن است با استفاده از این قطعات بی کیفیت در خودروی خود آسیب های جدی هم به خودرو وارد کنید پس به جای اینکه اول از همه به دنبال قطعه ارزان قیمت باشید ابتدا به فکر تضمین اصالت قطعه مورد نظر باشید، در همین راستا گروه قطعه سازی کروز اقدامات ویژه و مناسبی برای تضمین اصالت کالاهایش تدارک دیده است اقداماتی که امروزه اکثر شرکت های بزرگ برای جلوگیری از سوء استفاده از برند و محصولات خود انجام می دهند.

از جمله این اقدامات می توان به نحوه بسته بندی و رنگ آبی محصولات کروز، هولوگرام و بارکد نصب شده روی قطعات و موارد دیگر اشاره کرد که همگی آنها با هم محصولات کروز را به بهترین شکل تضمین می کنند، شرکت مولتی یدک هم برای قوت بخشیدن به این امر تمام توان خود را در پیش گرفته تا با اقدامات درست و حساب شده، تایید کیفی دوباره قطعات را تست کند تا از فروش قطعات تقلبی و بی کیفیت جلوگیری شود و محصولی اصل به دست شما مشتریتان عزیز برسد.

لوازم یدکی کروز

لوازم یدکی کروز

نماد اعتماد مولتی یدک

به طور کلی لوازم یدکی کروز اصلی، به دلیل برخورداری از کیفیت بالا با ضمانت شرکتی ارائه می‌گردند. از نکاتی که باعث جلب اعتماد خریداران از مولتی یدک می‌شود این است که فروشگاه دارای نماد اعتماد از ارگان‌های مربوطه باشد. نماد اعتماد نشان می‌دهد که مرکز فروش آنلاین لوازم کروز زیر نظر ارگان‌های نظارتی مشغول به فعالیت است.

 

لوازم یدکی کروز

1.قطعات موتوری کروز

قطعات موتوری یکی از مهم ترین بخش های خودرو هستند که شامل اجزای متفاوتی می باشند. عملکرد صحیح قطعات موتوری در کنار یکدیگر می تواند منجر به بازدهی کامل موتور شود. لوازم یدکی موتوری یکی از انواع لوازم و قطعات خودرو هستند که مهم ترین قطعات خودرو بوده و تعویض به موقع آن ها می تواند در سلامت موتور خودرو نقش به سزایی داشته باشد.

2. قطعات اتاق کروز

قطعات داخل اتاق خودرو نیز یکی دیگر از بخش های داخلی خودرو است که در صورت فرسوده شدن بایستی تعویض شوند. انواع قطعات کروز شامل انواع قطعات اتاق خودرو نیز می باشد. قطعات داخل اتاق خودرو شامل داشبورد، پدال گاز، کنسول، غربیلک، جلو آمپر، دسته برف پاک کن، تودری و … تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید در صورت مستهلک شدن یا خرابی هر کدام از قطعات، آن را با نمونه جدید تعویض کنید.

3.انواع سنسور کروز

سنسورها رانندگان را از وضعیت خودرو آگاه می کنند. در خودروهای مدرن امروزی سنسورها انواع مختلفی دارند که شامل سنسور اکسیژن، سنسور دور موتور، سنسور ولتاژ، سنسور مف، سنسور زاویه سنج پدال، سنسور ضربه گاز، سنسور دمای آب، سنسور فشار روغن هیدرولیک، سنسور دریچه ناک، سنسور دمای سوخت، سنسور سوئیچ کولر، سنسور MAP و سنسور سرعت می باشند. انواع قطعات کروز شامل انواع سنسورهای خودروهای مختلف نیز می باشند.

4.انواع سیم کشی کروز

سیستم سیم کشی خودرو درواقع همان سیستم توزیع کننده برق خودرو است. سیم کشی ها برق تولید شده یا ذخیره شده در باتری خودرو را به سایر اجزای سیستم برق خودرو منتقل می کنند. سیم کشی ها یکی دیگر از انواع قطعات کروز هستند که جزء اصلی سیستم برق خودرو می باشند. طول، جنس، سایز و … از جمله موارد مهم در انتخاب نوع سیم کشی متناسب با نوع خودرو است.

5.انواع شمع کروز

شمع خودرو از اصلی ترین قطعات موتور خودرو است که با ایجاد جرقه اولیه باعث روشن شدن و شروع به کار خودرو می شود. شمع ها با جرقه زدن، حرارت موردنیاز موتور خودرو را فراهم می کنند. شمع ها یکی دیگر از انواع قطعات کروز هستند که برای انواع خودروهای داخلی تهیه شده و در دسترس مصرف کنندگان می باشند. مشکلات مربوط به روشن کردن ماشین، جرقه موتور، مشکل در گاز دادن یا شتاب خودرو، نشیمن سفت و خشن، روغن ریزی ماشین، مصرف زیاد سوخت از جمله علائم زمان تعویض شمع خودرو هستند.

 

                                             برای خرید محصولات کروز، کلیک کنید

6.انواع لامپ کروز

یکی دیگر از انواع قطعات کروز لامپ ها هستند. در هنگام خرید لامپ های خودرو بایستی ضد آب بودن لامپ، نوع فناوری به کار رفته در لامپ، میزان خروجی، میزان مصرف انرژی، موارد استفاده و ویژگی های نصب لامپ مورد توجه قرار گیرد.

7.متعلقات بدنه کروز

قطعات خارجی بدنه خودرو یکی دیگر از انواع قطعات کروز هستند که برای حفظ ظاهر و یا عملکرد بهتر خودرو استفاده می شوند. قطعات بدنه بیرونی ماشین شامل سپر، تیغه برف پاک کن و … می باشد.

8.کویل کروز

کویل یکی دیگر از انواع قطعات کروز است که تحت عنوان کوئل یا سیم پیچ احتراق خودرو نیز شناخته می شود. کویل ها در سیستم جرقه زنی خودرو قرار گرفته و جریان برقی را با ولتاژ بالا تولید می کنند تا به شمع ها برسد و در سرسیلندر باعث ایجاد جرقه شود. از جمله نشانه های خرابی کویل و فرا رسیدن زمان تعویض آن می توان به شنیدن صدای بلند و آزار دهنده از اگزوز، دود سیاه اگزوز، بوی آتش سوزی، بوی زننده بنزین، توقف کارکرد موتور یا عدم کارکرد صحیح موتور، مصرف بالاتر سوخت، نشت روغن و سخت استارت خوردن خودرو می باشد.

9.انواع کلید کروز

کلید ها نیز یکی از اجزای خودرو هستند که در انواع مختلف با کاربردهای متنوع طراحی و تولید می شوند. کلید تنظیم نور، کلید تنظیم صنددلی، کلید شیشه بالابر، کلید تنظیم آینه، کلید صندوق و …. تنها بخشی از انواع کلید های مورد استفاده در خودرو ها هستند. کلید ها که یکی دیگر از انواع قطعات کروز هستند، می توانند بخش های مختلف خودرو را به راحتی تحت کنترل راننده درآورند.

10. کامپیوتر کروز

کامپیوتر خودرو در واقع نوعی واحد کنترل موتور است. کامپیوتر وظیفه کنترل بیشتر قسمت های خودرو را دارد. سنسور های خودرو با دریافت اطلاعات از بخش های مختلف خودرو، آن ها را به کامپیوتر خودرو ارسال کرده و به این ترتیب باعث عملکرد بهتر خودرو می شوند. کیفیت ECU خودرو یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید قطعات خودرو باید به آن توجه کنید.

سوختن ECU خودرو، آسیب دیدن کامپیوتر خودرو بر اثر تصادف و یا رطوبت از جمله مواردی هستند که شما را ناچار به تعویض کامپیوتر خودرو می کنند.

 

11. انواع لنت

لنت یکی از بخش های ترمز خودرو است. تماس بین لنت با دیسک خودرو باعث کم شدن سرعت و در نتیجه توقف خودرو می شود. لنت یک وسیله مصرفی خودرو است که پس از مدتی باید تعویض شود تا عملکرد ترمز خودرو دچار اختلال نشود. انواع لنت نیز یکی دیگر از انواع قطعات کروز است.

از جمله نشانه های فرارسیدن زمان تعویض لنت ترمز خودرو می توان به لرزش پدال ترمز، شنیدن صداهای غیرطبیعی در هنگام ترمز کردن و نامیزان شدن فرمان خودرو اشاره کرد.

12. جلوبندی خودرو

سیستم جلوبندی به قسمت جلویی و زیرین خودرو گفته می‌شود. جلوبندی یکی دیگر از انواع قطعات کروز است که وظیفه تعلیق خودرو و یا تصحیح حرکت خودرو در انواع دست ‌انداز‌ها و پیچ‌ های جاده را بر عهده دارد. سیستم جلوبندی خودرو شامل کمک فنر، سیبک‌ها، میل موجگیر یا میل تعادل، دستگاه تعلیق، بلبرینگ و توپی چرخ ها، رام، اکسل، شغال دست و سگ دست، سیستم فرمان، طبق و فنر می باشد.

لرزش فرمان در سرعت های خاص، ایجاد صدای نامتعارف در هنگام عبور از دست اندازها، صدای سوت کشیدن چرخ ها و کشیده شدن فرمان به طرفین از جمله نشانه های خرابی جلوبندی خودرو هستند.

13. انواع آینه کروز

آینه بغل یکی از بخش های مهم خودرو است که در حفظ امنیت رانندگی نقش به سزایی دارند. راننده به کمک آینه بغل های خودرو می تواند از وضعیت اطراف و انتهای خودرو آگاه شده و رانندگی مطمئن تری را داشته باشد.

14. انواع چراغ کروز

چراغ ها نیز یکی دیگر از انواع قطعات خودرو هستند که شامل انواع چراغ جلو، چراغ عقب، چراغ خطر، چراغ نقشه خوان، چراغ مه شکن، دیلایت و … هستند. چراغ ها جزء سیستم روشنایی خودرو هستند که در حفظ امنیت خودرو و سرنشینان نقش به سزایی دارند.

لوازم یدکی کروز

لوازم یدکی کروز

15. انواع ایربگ کروز

ایربگ یا کیسه هوا یکی از انواع لوازم ایمنی خودرو است. ایربگ بالشتکی است که در هنگام تصادفات، به سرعت باد می شود و بین سرنشین و خودرو قرار می گیرد تا امنیت سرنشین را حفظ کند. تعویض به موقع باعث عملکرد صحیح کیسه هوای خودرو می شود. از آن جایی که ایزبگ نقش مهمی در امنیت سرنشینان دارد، بنابراین به تعویض مرتب ایربگ در فواصل زمانی مشخص، اهمیت به سزایی دارد.

 

16. منیفولد کروز

یکی دیگر از انواع قطعات کروز خودرو، منیفولد است. منیفولد با احتراق سوخت در پیشرانه خودرو مرتبط است. منیفولد انواع مختلفی دارد که شامل منیفولد هوا (منیفولد ورودی) و منیفولد دود (منیفولد خروجی) می باشد. افزایش مصرف سوخت خودرو، کم توان شدن خودرو، نشتی آب رادیاتور، داغ شدن پیشرانه از جمله مواردی است که نشان دهنده زمان تعویض منیفولد خودرو هستند.

17. لوازم جانبی کروز

لوازم جانبی نیز طیف وسیعی از قطعات خودرو را شامل می شوند. لوازم جانبی خودرو تحت عنوان قطعات تزئینی یکی دیگر از انواع قطعات کروز هستند. گستره لوازم جانبی خودرو بسیار زیاد است. اما به طور کلی لوازم جانبی خودرو در حقیقت تجهیزات فنی و قطعات یدکی رفاهی هستند که نصب آن ها در خودرو، می تواند علاوه بر ایمنی بالاتر، راحتی را نیز برای راننده و سرنشینان فراهم نمایند.

18. انواع سپر کروز

سپر که بخشی از جلوبندی خودرو است، یکی از انواع قطعاتی است که از بدنه و کابین خودرو در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند. سپرها همواره در معرض ضربه و فشارهای مختلف هستند.

از آن جایی که سپر خودرو ضمن محافظت از رنگ و ساختار بدنه اتومبیل، نقش مهمی در وضعیت پایداری خودرو دارد، بنابراین تعویض سپر در زمان مناسب (هنگامی که سپر دچار شکستگی شده یا فرورفتگی زیادی در آن ایجاد شده) می تواند ریسک رخ دادن خطرات احتمالی بعدی را کاهش دهد.

 

                 “لوازم یدکی کروز (CROUSE) را با ضمانت اصالت بخرید.”

سوالات متداول

سوال: از کجا لوازم یدکی کروز فقط اصلی را بخریم؟

جواب: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی مولتی یدک، تامین‌کننده لوازم یدکی بدنه و موتوری و مصرفی انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله کروز می‌باشد. مولتی یدک سالهاست که به فروش لوازم یدکی خودروهای ایرانی می‌پردازد.

سوال: در پخش لوازم یدکی کروز مولتی یدک، قطعات یدکی کدام ماشین ها موجود است؟

جواب: کلیه لوازم جانبی انواع خودروهای ایرانی مانند پژو 206، پژو 207، پژو 405، سمند، پژو پارس، رانا و سایر مدلها موجود است.

سوال: شرایط پرداخت و ارسال قطعات به کل ایران چطور است؟

جواب: امکان پرداخت آنلاین، کارت به کارت برای ارسال فوری به کل کشور وجود دارد. لوازم یدکی کروز از انبارهای مولتی یدک جمع آوری و به کل کشور ارسال می‌شود.

سوال: لوازم یدکی کروز امکان فروش دارد؟

جواب: لوازم یدکی کروز فروشگاه مولتی یدک 24 ساعته و با قیمت به روز و پشتیبانی کامل، لیست قیمت لوازم یدکی کروز را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد.

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید به تمام قطعات کروز دسترسی پیدا کرده و قطعه مورد نظر خود را تهیه نمایید:

لیست کامل محصولات شرکت کروز

 

  • مشاوره رایگان مولتی یدک

مولتی یدک در ادامه ارائه خدمات به مشتریان خود این امکان را هم برای آنها به ارمغان آورده که تمام افراد می توانند برای بالا بردن دانش و اطلاعات خود در مورد قطعات لوازم یدکی علل خصوص لوازم یدکی کروز با متخصصین مولتی یدک به شماره های 09301309001 و 09921541559 تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنند، همچنین شما عزیزان می توانید از طریق همین شماره تلفن یا از طریق سایت مولتی یدک برای خرید و سفارش قطعه مورد نیاز خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *